Podstawowa opieka w Torrevieja zajmuje się pacjentami w ciągu maksymalnie 4 dni w porównaniu do 18 dni w prowincji Alicante
Ribera Salud posiada narzędzie YOsalud, które umożliwia pacjentom kontynuowanie zwykłych konsultacji bez konieczności udawania się do ośrodków zdrowia
Średni czas oczekiwania na wizytę w podstawowej opiece zdrowotnej na oddziale zdrowia w Torrevieja wynosi maksymalnie 4 dni.
Czas prawie pięć razy mniej niż pacjenci zależni od reszty wydziałów zdrowia Wspólnoty Walencji, średnio w 18 dni.
Koncesje zdrowotne, co odzwierciedlają sprawozdania z kontroli Biura Kontroli Generalitat, charakteryzują się mniejszym opóźnieniem niż w przypadku centrów zarządzania bezpośredniego.
W ten sposób, w obliczu dużych opóźnień (18 dni zgodnie z najnowszymi danymi) na wizytę u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej na oddziałach opieki bezpośredniej, Torrevieja rozwiązuje opiekę nad pierwszą wizytą w podstawowej opiece zdrowotnej w zaledwie 4 dni.
Należy zauważyć, że jeśli jest to pilna wizyta, zarówno telefoniczna, jak i osobista, uwaga jest prowadzona bez zwłoki.
Należy zauważyć, że Ribera Salud wzmocniła linie telefoniczne, aby polepszyć opiekę nad pacjentami w ośrodkach zdrowia, a tym samym ułatwić zarządzanie ich wizytami lekarskimi i pielęgniarskimi. Środek, który przyczynił się do znacznego skrócenia czasu reakcji dzięki szybszej i bardziej wydajnej obsłudze.
Z drugiej strony, w celu usprawnienia procedur administracyjnych użytkowników w przychodniach tego oddziału, zreorganizowano obsługę przyjmowania i zarządzania pacjentami.
Biorąc pod uwagę, że największy napływ użytkowników do ośrodków zdrowia koncentruje się rano, Ribera Salud scentralizowała zarządzanie administracyjne po południu w Primary Care.
Ribera Salud posiada narzędzie YOsalud, które pozwala pacjentom na odbycie zwykłych konsultacji bez konieczności udawania się do ośrodków zdrowia.
YOsalud umożliwia pacjentowi dostęp do swoich informacji zdrowotnych w łatwy, zwinny i niezawodny sposób z dowolnego miejsca, unikając niepotrzebnych podróży i bezpośrednich i szybkich interakcji z pracownikami służby zdrowia.
Jest to również kluczowe narzędzie pracy dla personelu medycznego, ponieważ zapewnia lepszą i większą kontrolę nad pacjentami, zwłaszcza przewlekłymi. Konsultacje administracyjne są ograniczone w przypadku konsultacji bezpośrednich i zapewniają prawidłową komunikację z pacjentami i / lub opiekunami.
Ostatnio zmieniany piątek, 30/07/2021